19. januar 2019  | Annoncør | Kontakt os
Job-Support.dk - Din genvej til et nyt job!
All rights reserved - Job-Support
Folketinget
All rights reserved - Job-Support
All rights reserved - Job-Support
Udbudskonsulent
Folketinget søger en erfaren udbudskonsulent, som i et nyoprettet team skal udvikle og professionalisere udbud og indkøb. Din rolle vil primært være bistand på it-området.
Folketinget har ca. 100 it-løsninger, som understøtter det parlamentariske arbejde. Udbudsformen varierer fra komplekse EU-udbud med markedsdialog, forhandling og agil udvikling til SKI-udbud og mere simple indkøb under udbudsgrænserne.
Du skal i samarbejde med projektledere og chefer styre udbudsprocesser og give klar og tydelig rådgivning og sparring undervejs. Du lægger vægt på at opbygge gode samarbejdsrelationer og er en trænet forhandler, der har forståelse for samspillet mellem juridiske, kommercielle og politiske aspekter.
Dine primære arbejdsopgaver
Du har ansvaret for at tilrettelægge og gennemføre udbud i samarbejde med de faglige enheder. I den proces sørger du for:
  • At gennemføre markedsanalyser og udarbejde udbudsmateriale
  • At rådgive om valg af udbudsform og strategi
  • At tilrettelægge og deltage i forhandlinger
  • At bistå ved evaluering af ansøgninger og tilbud
  • At overdrage aftaler efter udbud og yde kontraktjuridisk bistand, kontraktopfølgning og bistand til leverandørstyring.
Du er en af et team på tre udbudskonsulenter, hvoraf den ene fungerer som faglig koordinator. Teamet yder støtte og service til de forskellige enheder og projektledere i Folketingets Administration. I har hver især særskilt ansvar for egen opgaveportefølje.
Din arbejdsplads
Vi er 11 medarbejdere i Økonomikontoret, som varetager opgaver i forbindelse med budget, regnskab, indkøbspolitik/udbud, rejser, forsikring og gruppestøtte. Vores faglige miljø er udviklende og udfordrende. Vi vægter videndeling, kvalitet i vores service og et godt socialt miljø.
Vi har kontakt med mange interessenter, både i og uden for huset i form af samarbejdspartnere, leverandører og myndigheder. Du får derfor relationer til mange både internt og eksternt.
Din profil
Du er uddannet cand.jur. eller tilsvarende og kan yde juridisk rådgivning af høj kvalitet indenfor udbudsret. Du har flere års praktisk erfaring indenfor udbudsret og indkøb af it-ydelser, herunder udbud af komplekse it-projekter.
Du kan yde juridisk bistand af høj kvalitet og gøre denne forståelig og praktisk håndterbar for ikke-jurister. Du har væsentlig erfaring med udbud og koncipering af kontrakter, herunder it-kontrakter. Du kommunikerer klart og tydeligt.
Du arbejder selvstændigt, er udadvendt, proaktiv og dynamisk, og du har lyst til at tage et stort ansvar. Du skaber gode samarbejdsrelationer og er en holdspiller, der forstår, at resultater kun kan nås i et tæt samarbejde med kolleger i hele organisationen. Du evner at balancere det faglige, kommercielle og det politiske. Du lægger vægt på videndeling.
Løn- og ansættelsesvilkår
Den ugentlige arbejdstid er 37 timer. I dagligdagen tilrettelægges den fleksibelt i dialog med økonomichefen. Der er gode muligheder for efteruddannelse, deltagelse i faglige netværk m.v.
Du er ansat i henhold til overenskomst mellem Folketingets direktør og AC.
Information og ansøgning
Ring til økonomichef Allan Blom på tlf. 33 37 37 60, hvis du har spørgsmål til stillingen.
Vi forventer at holde samtaler i uge 6 og 8.
Du begynder i jobbet den 1. april 2019.
Ansøgningsfrist: Torsdag den 31. januar 2019 kl. 12:00.
"Vi arbejder for det danske folkestyre" er formålet for Folketingets Administration. Vi er 434 ansatte i Folketingets Administration som sammen arbejder for at skabe gode rammer for medlemmerne af Folketinget, og som samtidig arbejder for at omverdenen kan følge med i Folketingets politiske arbejde. I vores tilgang til arbejdet er vi medlemsorienterede, selvledende og helhedstænkende.
Folketingets Administration ønsker at fremme ligestilling uanset køn, alder, etnisk baggrund, seksuel orientering, religiøs overbevisning eller handicap.
Se endvidere www.folketinget.dk for yderligere oplysninger.
©2000-2019 Job-Support.dk Valid HTML 4.01 Transitional
Del på Facebook Del på Twitter
Send Ansøgning
Del på Google+ Del på LinkedIn
Job-Support A/S  -  Taastrup Hovedgade 56  -  2630 Taastrup  -  Danmark  -  +45 70 20 31 00  -  CVR: 31365953
©2000-2019