18. marts 2019  | Annoncør | Kontakt os
Job-Support.dk - Din genvej til et nyt job!
All rights reserved - Job-Support
Folketinget
All rights reserved - Job-Support
All rights reserved - Job-Support
PA til Folketingets byggechef
Folketingets Byggesekretariat søger en PA og administrativ koordinator med god energi, en struktureret arbejdstilgang og med naturlige evner for service og samarbejde.
Arbejdsopgaverne i Folketingets Byggesekretariat er mangeartede, men har primært fokus på udvikling og vedligeholdelse af Folketingets lokaler, interiør og tekniske installationer.
Dine arbejdsopgaver
  • Din primære opgave er at bistå chefen for Byggesekretariatet med en bred vifte af administrative opgaver i det daglige, bl.a. mødebooking, kalender- og mailhåndtering, mødeforberedelse, PowerPoint præsentationer og opfølgning på møder. I vil løbende sparre om prioritering og opgaveløsning.
  • Kontere fakturaer og have overblik over Byggesekretariatets økonomi.
  • Skrive referater fra møder og stå for mødeforplejning samt øvrige praktikaliteter.
  • Administrativ tovholder på flere af Byggesekretariatets opgaver, herunder tidsregistrering, ekspedition af henvendelser til Byggesekretariatets hovedpostkasse, overblik over opgaveportefølje, bestilling af kontorartikler mv.
  • Udvikle og dokumentere de administrative arbejdsgange.
  • Sekretær for Folketingssalens driftsudvalg, hvor du sammen med udvalgets formand sørger for dagsorden og opfølgning fra møderne.
  • Koordinerende tovholder på forskelligartede ad hoc opgaver, bl.a. indkomne sager fra Folketingets Drifts- og Vedligeholdelsesenhed og sager til Folketingets direktion og Præsidium.
  • Byggesekretariatets superbruger i Folketingets elektroniske journaliseringssystem.
  • Byggesekretariatets lokalredaktør på Folketingets intranet.
  • Generelt vil du agere som en samlende figur i forhold til enhedens forskellige aktiviteter, og skal derfor have en god forståelse og situationsfornemmelse i forhold til denne nøglefunktion.
Din arbejdsplads
Du vil indgå i Byggesekretariatets team på syv engagerede og fagligt kompetente medarbejdere, som i det daglige samarbejder og sparrer med stor respekt for hinandens faglighed. Kulturen i Folketingets Byggesekretariat er inkluderende, og der hersker en uformel omgangstone, hvor trivslen og fællesskabet prioriteres, og du vil som koordinator være med til at opretholde dette fokus med din instinktive empati.
Byggesekretariatet har en stor kontaktflade til eksterne leverandører, Slots- og Kulturstyrelsen og husets brugere. Gennemførslen af både små og store byggesager sker i dialog med husets brugere, men navnlig samarbejder Byggesekretariatet tæt med Folketingets Drifts- og Vedligeholdelsesenhed omkring planlægning, opfølgning og gennemførelse af sagerne.
Der er i Folketingets Administration stort fokus på kompetenceudvikling, der er derfor gode muligheder for at udbygge dine faglige og personlige kompetencer.
Din profil
  • Du har en relevant kontoruddannelse og gerne en solid erfaring fra lignende funktion.
  • Du har gode kommunikative evner og ser videndeling, inddragelse og service som grundlæggende principper i dit daglige arbejde.
  • At opbygge og danne relationer er en af kernerne i din funktion, og du skal derfor besidde en høj grad af integritet, hvor du ser værdi i at udvikle og effektivisere opgaver og processer i harmoni med en sund respekt for eksisterende forhold.
  • Du er fagligt ambitiøs og har en løsningsorienteret tilgang til opgaveløsning.
  • Du har lyst til at indgå i et team, hvor vi gør hinanden bedre.
  • Du trives i et dynamisk og politisk miljø, hvor helhedstænkning, selvledelse og medlemsorientering indgår som naturlige værdier i forhold til din opgaveløsning.
  • Du formår at bevare roen, selv når aktivitetsniveauet er højt. Der vil være dage, hvor du får en udvidet arbejdstid, men til gengæld vil du opleve fleksibilitet i forhold til afspadsering.
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling. Du vil blive ansat i henhold til gældende overenskomst.
Information og ansøgning
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos chef for Folketingets Byggesekretariat, Kasper Jacoby, på telefon 61 62 35 12.
Ansøgningsfrist: Fredag den 29. marts 2019 kl. 12:00.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 14 og 15 og ansættelse forventes pr. 1. juni 2019 eller snarest muligt.
Folketingets Byggesekretariat ser frem til at modtage din ansøgning.
"Vi arbejder for det danske folkestyre" er formålet for Folketingets Administration. Vi er 434 ansatte i Folketingets Administration som sammen arbejder for at skabe gode rammer for medlemmerne af Folketinget, og som samtidig arbejder for at omverdenen kan følge med i Folketingets politiske arbejde. I vores tilgang til arbejdet er vi medlemsorienterede, selvledende og helhedstænkende.
Folketingets Administration ønsker at fremme ligestilling uanset køn, alder, etnisk baggrund, seksuel orientering, religiøs overbevisning eller handicap.
Se endvidere www.folketinget.dk for yderligere oplysninger.
©2000-2019 Job-Support.dk Valid HTML 4.01 Transitional
Del på Facebook Del på Twitter
Send Ansøgning
Del på Google+ Del på LinkedIn
Job-Support A/S  -  Taastrup Hovedgade 56  -  2630 Taastrup  -  Danmark  -  +45 70 20 31 00  -  CVR: 31365953
©2000-2019