4. juni 2023  | Annoncør | Kontakt os
Job-Support.dk - Din genvej til et nyt job!
Folketinget
Protokolmedarbejder til Folketingets Administration
Har du flair for at arrangere og koordinere events og arrangementer? Har du overblik, sans for detaljen og er du en stærk koordinator? Og er du af natur en, der brænder for at få andre til at lykkes? Så er jobbet som medarbejder i Folketingets Protokol måske lige dig.
Spændende opgaver for den øverste ledelse i folkestyret
I Protokollen i Folketinget får du en nøglerolle i forbindelse med at planlægge og gennemføre de mange officielle besøg og arrangementer, der hvert år finder sted i Folketinget. Din rolle bliver i tæt samarbejde med dine kollegaer at holde styr på alle de praktiske detaljer i forbindelse med disse arrangementer og besøg.
Stillingen er blevet ledig, fordi en af vores kolleger har valgt at gå på pension.
Folketingets Protokol er et tæt samarbejdende team på 3 personer, som samtidig er en integreret del af de 16 medarbejdere i Formands- og Direktionssekretariatet. Formands- og Direktionssekretariatet består af 1 chef, 7 AC’ere, 5 kontormedarbejdere, 2 chauffører og 1 studentermedhjælp.
Sekretariatet tager sig af sekretariatsbetjening af Folketingets formand, Folketingets direktion og har endvidere ansvaret for pressehåndtering, intern kommunikation samt koordination af Folketingets udviklingsprojekter.
Dine primære arbejdsopgaver
  • At planlægge, koordinere og stå for praktikken ved modtagelsen af Folketingets officielle gæster fra ind- og udland.
  • At planlægge, koordinere og stå for praktikken ved større repræsentative opgaver, som f.eks. middagsselskaber for 3-400 gæster, konferencer, receptioner m.v.
  • At planlægge officielle rejser for Folketingets formand og Præsidium samt diverse orienteringsrejser for medlemmer af Folketinget.
  • At indgå i dag til dag opgaver i Protokollen, herunder blomsterbestilling og gavehåndtering.
  • At bidrage med at løse de mange andre opgaver, som løbende opstår i Formands- og Direktionssekretariatet, herunder almindelige kontoropgaver, økonomiopgaver m.v.
Din profil
Vi lægger vægt på, at du
  • er serviceminded og har et stort engagement.
  • arbejder struktureret, er dygtig til at planlægge og har overblik.
  • stiller høje krav til kvalitet og kan tænke i helheder.
  • behersker engelsk både i tale og på skrift.
  • har et godt humør, er hjælpsom og har gode samarbejdsevner.
  • har stor personlig integritet og mestrer fuld diskretion og forståelse for fortrolighedsspørgsmål.
  • er imødekommende, udadvendt og inddragende og har en veludviklet situationsfornemmelse,
  • har en stor arbejdskapacitet og
  • er fleksibel – også med arbejdstiden, når situationen kræver det, herunder aften og weekend.
Løn og ansættelsesvilkår
Du vil formentlig have en kontoruddannelse, men din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende for stillingen.
Vi lægger vægt på erfaring fra tilsvarende job. Du bliver ansat i henhold til gældende overenskomst.
Stillingen er på 37 timer ugentligt. Ansættelse pr. 1. august 2023.
Information og ansøgning
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til sekretariats- og protokolchef Søren Koushede, tlf. 6162 3088.
Ansøgning og CV bedes sendt elektronisk via "Søg stillingen" i stillingsopslaget.
Ansøgningsfrist: onsdag den 7. juni 2023, kl. 12.00.
Vi forventer at afholde 1. runde samtaler i uge 24-25, og 2. runde samtaler i uge 25-26. Der kan blive tale om forskellige former for tests i forbindelse med ansættelsesforløbet.
"Vi arbejder for det danske folkestyre" er formålet for Folketingets Administration. Vi er 467 ansatte i Folketingets Administration, som sammen arbejder for at skabe gode rammer for medlemmerne af Folketinget, og som samtidig arbejder for, at omverdenen kan følge med i Folketingets politiske arbejde. I vores tilgang til arbejdet er vi medlemsorienterede, selvledende og helhedstænkende.
Folketingets Administration ønsker at fremme ligestilling uanset køn, alder, etnisk baggrund, seksuel orientering, religiøs overbevisning eller handicap.
Se endvidere www.folketinget.dk for yderligere oplysninger.
©2000-2023 Job-Support.dk Valid HTML 4.01 Transitional
Del på Facebook Del på Twitter
Send Ansøgning
Del på Google+ Del på LinkedIn
Job-Support.dk  -  Lautruphoej 1-3  -  2750 Ballerup  -  Danmark  -  +45 70 224 225
©2000-2023